ثبت شرکت غیر حضوری ، بررسی شرایط  ثبت شرکت غیر حضوری

 

ثبت شرکت غیر حضوری
ثبت شرکت غیر حضوری

 

با شرایط ثبت شرکت غیر حضوری بیشتر آشنا شویم!

 

ثبت شرکت غیر حضوری به چه صورت است؟ حداقل  سرمایه لازم برای ثبت این نوع شرکت چه مقدار است؟ امروزه تعداد زیادی شرکت غیر حضوری در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت هستند و در زمینه شغلی خود بسیار موفق عمل کرده اند. بشر همواره در پی یافتن راه های ساده و راحت برای رفع نیازهای خود در کمترین زمان ممکن می باشد، عصر ارتباطات شرایط مناسبی را برای تأسیس انواع شرکت های غیر حضوری فراهم کرده است. در این مقاله قصد داریم مطالبی  در مورد نحوه ثبت شرکت غیر حضوری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای کسب آگاهی و شناخت بیشتر نسبت به این نوع شرکت با ما همراه باشید.

 

بررسی شرایط  ثبت شرکت غیر حضوری

 

  • شرکت غیر حضوری به شرکتی گفته می شود که از طریق راه های ارتباطی مختلف مثل فضای مجازی و تلفن با افراد ارتباط برقرار می کنند و با مشتری های خود ارتباط حضوری ندارد. ارتباط غیر حضوری،  زمینه مناسبی را برای کاهش آلودگی های مختلف مثل ترافیک، آلودگی صوتی و دیداری فراهم کرده است و شرایط کاری را برای مشتریان بسیار آسان و راحت کرده است.

 

  • فضای مجازی بستر مناسبی را برای افزایش ارتباطات و تعاملات اجتماعی افراد در کشورهای مختلف فراهم کرده است. امروزه تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی و شرکت غیر حضوری در زمینه های مختلف مثل خرید و فروش محصولات غذایی، محصولات ساختمانی، شرکت های حقوقی و … تأسیس شده است و در حرفه کاری خود بسیار موفق عمل می کنند. شرکت های غیر حضوری و فروشگاه های اینترنتی شرایط مناسبی را برای اشتغال جوانان فراهم کرده است. افراد می توانند با کمترین سرمایه به ثبت شرکت غیر حضوری بپردازند و از این طریق در آمد زایی کنند.

 

  • با توجه به اینکه تعاملات اجتماعی و اقتصادی بین کشورهای مختلف در حال افزایش است و کشورهای جهان برای پیشرفت و رشد اقتصادی، علمی و سیاسی به یکدیگر وابسته هستند، امروزه تعداد زیادی شرکت غیر حضوری در زمینه های مختلف مثل زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تأسیس شده اند و به عنوان یک واسطه نقش مهمی در پیشبرد و پیشرفت اهداف دو کشور دارند. امروزه تعداد زیادی از افراد  تصمیم دارند برای تحصیل و اشتغال به سایر کشور های جهان مهاجرت کنند، آن ها می توانند اقدامات مربوط به مهاجرت خود را  از طریق تعداد زیادی مؤسسه و شرکت غیر حضوری انجام دهند.

 

  • شرکت غیر حضوری به مکان و زمان خاصی محدود نیست و در هر بازه زمانی مشغول به فعالیت است. با توجه به اینکه این که شرکت غیر حضوری ارتباط مستقیم با مشتری ندارد و محدود به مکان  جغرافیایی مشخصی هم نیست، سرمایه  بسیار کمی برای ثبت شرکت غیر حضوری نیاز است. معمولا فضای مجازی، بستر مناسبی برای تأسیس شرکت غیر حضوری فراهم کرده است، فضای مجازی  محدود به زمان  و مکان مشخصی نیست.  هر فرد می تواند بعد از طی کردن مراحل قانونی به ثبت شرکت غیر حضوری بپردازد و در زمینه رشته کاری  خود  مشغول به فعالیت شود.

 

  • با توجه به اینکه شرایط اقتصادی و وضعیت زندگی و معیشت مردم خیلی سخت شده است و مدام در حال نوسان است. افراد مجبور هستند که برای تأمین مخارج زندگی خود زمان بیشتری را به کار کردن بپردازند. همین امر موجب شده است که برای رسیدگی به سایر کارهای خود با کمبود وقت مواجه شوند. شرکت های غیر حضوری شرایط مناسبی را برای رسیدگی به امور افراد در کمترین زمان ممکن فراهم می کنند و از اتلاف وقت جلوگیری می کنند.

 

  • افرادی که تصمیم دارند برای ثبت شرکت غیر حضوری اقدام کنند باید هیچ‌گونه سابقه کیفری نداشته باشند، در صورتی که افراد سابقه کیفری داشته باشند، طبق قانون صلاحیت کافی را برای تأسیس شرکت غیر حضوری ندارند.  امروزه تعداد زیادی شرکت غیر حضوری در کشور در حال فعالیت هستند و در حرفه کاری خود بسیار متبحر و‌با تجربه هستند.  افرادی که قصد دارند  برای ثبت شرکت غیر حضوری  اقدام کنند، بهتر است که ابتدا با این افراد مشورت کنند و از تجارب کاری آن ها مطلع شوند تا بتوانند مسیر کاری مناسبی را انتخاب کنند و شرایط لازم را برای اشتغال خود فراهم کنند.

 

  • افراد برای ثبت شرکت غیر حضوری باید مدارکی مثل شناسنامه، کپی شناسنامه، کارت ملی، کپی کارت ملی، گواهی عدم سابقه کیفری و مدارک تحصیلی خود را به مراجع قانونی و مراکز  مربوطه  تحویل دهند. مراکز اداری و مراجع قانونی  مدارک اشخاص را بررسی می کنند و در صورتی که در اعتبار مدارک مشکلی وجود نداشته باشد، مجوز لازم برای ثبت شرکت غیر حضوری  صادر می گردد.  در صورتی که افراد صلاحیت کافی را برای تأسیس شرکت غیر حضوری نداشته باشند و به صورت غیر قانونی اقدام به ثبت شرکت کنند، از نظر قانون دچار تخلف و جرم شده اند و برای آن ها مطابق قانون مجازات کیفری صادر می گردد.

 

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفید و‌جامعی در مورد شرایط  ثبت شرکت غیر حضوری در  اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم مطالب ذکر شده در این مقاله مورد توجه و پسند شما قرار گیرد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان