اخذ رتبه مشاور ، راهنمای هزینه و رتبه بندی مشاوران ۱۴۰۲

 

اخذ رتبه مشاور

 

اخذ رتبه مشاور
اخذ رتبه مشاور

 

اخذ رتبه مشاور بدون شک می تواند یکی از راهکارهای طلایی برای به دست آوردن اعتبار یک شرکت مشاوره ای باشد. رتبه مشاور مدرکی است که با مشاورانی که دارای صلاحیت باشند از سوی ناظرانی که زیر نظر معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری فعالیت می کنند از طریق سامانه ساجات اعطا می گردد.

برای اخذ گرید مشاور به شما پیشنهاد می شود که قبل از تاسیس شرکت از افرادی در هیئت مدیره و هیئت موسس شرکت بهره بگیرید که دارای رزومه ی کاری و تحصیلی قوی می باشند.

 

رتبه مشاور

 

اگر از اینگونه افراد در هیئت مدیره شرکت بهره مند شوید، می توانید خیلی سریع در جهت موفقیت های کاری بزرگ قدم بردارید. هر چقدر رتبه ی مشاوره ای که برای شرکت اخذ می کنید، بالاتر باشد اعتبار شرکت نیز بالاتر رفته و به راحتی می توانید در مناقصه های داخلی و بین المللی موفقیت کسب نمایید.

 

رتبه بندی مشاوران
رتبه بندی مشاوران

 

رتبه بندی مشاوران

 

رتبه بندی مهندسین مشاور

 

اخذ رتبه مشاور و رتبه بندی مهندسین مشاور می تواند مزیت های زیادی در پی داشته باشد که به صورت تیتر وار به این مزیت ها اشاره می گردد:

  • امکان بستن قرارداد با پروژه های مهم دولتی
  • امکان شرکت در مناقصه های داخلی و خارجی
  • بالا رفتن شانس شرکت در برنده شدن مناقصات مهم
  • امکان جذب سرمایه گذاران
  • تسهیل روند اخذ وام از بانک ها و موسسات مالی معتبر
  • امکان اخذ وام با مبالغ بیشتر از موسسات مالی و اعتباری
  • بالا رفتن اعتبار شرکت در بین رقبا
  • جلب اعتماد سرمایه گذاران و مشتریان یک شرکت
  • تسهیل شدن تبلیغات شرکت
  • سنجش راحت تر شرکت برای سرمایه گذاران
  • امکان تعیین راحت تر سطح کیفی و کمی پروژه های انجام شده شرکت

موارد ذکر شده تنها بخشی از مزیت های رتبه بندی مشاور برای یک شرکت می باشد، از همین رو برای موفقیت هر چه سریع تر یک شرکت باید بعد از تاسیس آن اقدام به اخذ رتبه شرکت و رتبه مشاور نمود.

 

رتبه بندی شرکت های مشاور
رتبه بندی شرکت های مشاور

 

رتبه بندی شرکت های مشاور

 

رتبه بندی شرکت های مهندسین مشاور

 

اگر بخواهیم با بیانی ساده رتبه بندی شرکت های مشاور یا رتبه بندی شرکت های مهندسین مشاور را تعریف کنیم ، می توانیم این گونه بیان کنیم که رتبه بندی شرکت های مشاوره ای به شرکت هایی می گویند که نقش یک پشتیبان را در یک پروژه داشته و واسطه ی میان کارفرمایان می باشند.

با توجه به معیارهای مشخص و معین یک شرکت می تواند اقدام به اخذ رتبه مشاور و رتبه بندی شرکت های مشاور نماید. در صورتی که حداقل صلاحیت ها و معیارها را یک شرکت بتواند کسب نماید، به آن رتبه بندی شرکت های مهندسین مشاور تعلق می گیرد.

 

گرید شرکت های مشاور

 

رنج گرید شرکت های مشاور عددی بین ۱ تا ۳ می باشد که اگر شرکتی بتواند تمامی صلاحیت ها و معیارها را کسب نماید، حائز رتبه ی ۱ که برترین رتبه می باشد، می شود. به طور کلی شرکت هایی می توانند گرید شرکت های مشاور دریافت نمایند که اقدام به ثبت شرکت در اداره ی ثبت شرکت ها کرده باشند و دارای گواهینامه ی کسب و کار و یا مجوز کسب باشند.

همچنین اعضای اصلی شرکت یعنی هیئت مدیره و هیئت موسس شرکت باید عدم سوء پیشینه داشته باشند و از طرفی هیچ کدام از آن ها جزء کارمندان دولتی و رسمی کشور نباشند.

مدارک تحصیلی مهندسین شرکت مشاور باید معتبر بوده و مرتبط با فضای کاری شرکت باشد.

افرادی که قرار است امتیاز مشاور را برای شرکت دریافت نمایند، باید بیش از ۴ سال سابقه ی بیمه باشند.

میزان سرمایه ی اولیه ی شرکت در هنگام اخذ رتبه مشاور باید معین باشد.

هیچ یک از اعضای اصلی شرکت نباید دارای حکم ممنوعیت کاری باشند.

توان تجهیزاتی، فنی و مالی شرکت در هنگام گرید شرکت های مشاور باید در سطح مطلوبی باشد و با توجه به نوع شرکت حداقل صلاحیت ها و توان افراد و شرکت لحاظ گردیده که برای آگاهی بیشتر می توانید با مشاوران و کسانی که قبلا رتبه ی مشاور را اخذ کرده اند، مشورت نمایید.

 

اخذ گرید مشاور
گرید مشاور

 

گرید مشاور

 

این قسمت میخواهیم گرید مشاور را توضیح دهیم همانطور که گفته شد هر چقدر سوابق کاری و تجارب ، توان مالی ،  علمی و فنی یک شرکت بیشتر باشد ، می تواند رتبه بهتری کسب نماید. افرادی که نیز به عنوان گرید مشاور معرفی می شوند اگر شرایط ذیل را داشته باشند، امتیاز و رتبه ی بالاتری را می توانند کسب نمایند:

 

مدارک لازم جهت اخذ رتبه مشاور

 

  • داشتن مدرک معتبر دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا
  • کسب رتبه ی برتر کنکور در مقطع ارشد و دکترا
  • داشتن مقاله های متعدد علمی و پژوهشی در ژورنال های معتبر فارسی و انگلیسی
  • داشتن ثبت اختراع و یا اکتشاف
  • شرکت در کنفرانس های داخلی و خارجی معتبر
  • داشتن مدرک های معتبر بین المللی که نشان از کسب مهارت و تجربه می باشد.
  • حضور فعال در کنفرانس های علمی و سخنرانی در مجامع
  • داشتن سابقه ی حضور در پروژه های مهم ملی

 

طبقه بندی مشاوران حقیقی بر اساس رتبه بندی

 

مشاوران حقیقی بر اساس رتبه و امتیازی که کسب می کنند به ترتیب به مشاوران ممتاز، مشاوران خبره، مشاوران سطح یک، مشاوران سطح دو و مشاوران سطح سه طبقه بندی می شوند. برای اخذ گرید مشاور ممتاز حداقل امتیاز ۲۴۰، مشاور خبره ۲۰۰، مشاور سطح یک ۱۶۰، سطح دو ۱۲۰ و مشاور سطح سه ۸۰ لازم می باشد.

به طور کلی گرید مشاور چه از نوع حقیقی و چه حقوقی فرآیندی پیچیده و زمان بر می باشد، از همین رو از ابتدا توصیه می شود که برای رتبه بندی مشاور با یک موسسه حقوقی که در این راستا فعالیت می کند، قرار داد بسته تا در روند تسهیل اخذ رتبه شما را یاری نمایند.

 

برای مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه اخذ رتبه و گرید مشاور و رتبه بندی مشاوران و ثبت برند با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

اخذ رتبه مشاور چیست ؟

گرید مشاور مدرک صلاحیت مشاوران است که از طرف کارشناسان معاونت برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری اعطا میشود.

هزینه رتبه مشاور چقدر میباشد؟

هزینه اولیه رتبه مشاور مدارک مربوط به روزنامه رسمی شرکت و اعضای هیئت مدیره میباشد و در مرحله بعد هزینه های شرکت خدمات ثبتی میباشد

شرایط و مراحل گرید مشاور چگونه است؟

جهت اخذ گرید مشاور توصیه میشود بهد از ثبت شرکت از افراد قوی در هیئت مدیره و هیئت تاسیس شرکت استفاده بکنید چون تاثیر خیلی مهمی دارند.

5/5 - (102 امتیاز)
مشاوره رایگان