ثبت شرکت خدماتی ، شرایط ثبت شرکت خدماتی چگونه است؟

 

ثبت شرکت خدماتی
ثبت شرکت خدماتی

 

با شرایط ثبت شرکت خدماتی آشنا شوید!

 

ثبت شرکت خدماتی به چه صورت است؟ آیا برای ثبت شرکت های خدماتی، مدارک و اسناد خاصی لازم است ارائه شود؟ شرکت های خدماتی، از جمله ی مهم ترین شرکت هایی هستند که امروزه در سطح کشور های جهان و از جمله ایران فعالیت های خود را انجام داده و در زمینه انجام همه کار های خدمات رسانی به مردم، کار می کنند. به عنوان مثال یکی از کار هایی که این شرکت ها انجام می دهند، نظافت منزل و محل کار می باشد. این شرکت ها برای این که روز به روز بر تعداد مشتریان خود بیفزایند، از افراد با تجربه و خبره در این زمینه استفاده کرده و با وسایل و تجهیزات نوین و جدیدی که در این زمینه خریداری می کنند، فعالیت های خود را به صورت کاملا حرفه ای متبحرانه انجام می دهند.

در بعضی از موارد ممکن است شرکت به طور قانونی و رسمی ثبت نشده باشد. در این حالت تمام فعالیت های افراد شاغل در شرکت به صورت غیر قانونی انجام گرفته و در صورتی که ثبت قانونی شرکت صورت نپذیرد، شرکت توسط مراجع قضایی در کم ترین زمان پلمپ خواهد شد. لذا بایستی برای این که افراد شاغل در شرکت خدماتی بتوانند با خیال راحت فعالیت های خود را در شرکت انجام دهند، بایستی ابتدا شرکت به صورت رسمی و قانونی ثبت شده باشد. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با شرایط ثبت شرکت خدماتی آشنا کرده و درباره آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید.

 

شرایط ثبت شرکت خدماتی چگونه است؟

 

همانطوری که در ابتدای این مقاله نیز عرض کردیم، شرکت خدماتی یکی از مهم ترین و رایج ترین شرکت هایی است که امروزه در سراسر کشور های جهان و از جمله ایران، این نوع شرکت تاسیس شده و در راستای خدمت رسانی به مردم، فعالیت های خود را انجام می دهند. خدماتی که این شرکت ها به مردم ارائه می دهند، بسیار گسترده می باشد. از خرید و حمل و نقل وسایل منزل گرفته تا پاکسازی و تمیز کاری منازل و ساختمان های اداری و مسکونی، در حیطه ی فعالیت این شرکت ها می باشد.

امروزه با شیوع ویروس کرونا در جوامع و کشور های مختلف جهان و از جمله ایران، کار پاکسازی منازل و اداره ها و سازمان ها، از اهمیت بسیار بیشتری نسبت به قبل برخوردار بوده و ضرورت نظافت روزانه، هفتگی و ماهیانه برای منازل مسکونی و اداره ها و مراکز دولتی و غیر دولتی، اهمیت روز افزونی پیدا کرده است. لذا ثبت شرکت خدماتی، پس از شیوع ویروس کرونا در جهان، روز به روز در حال افزایش می باشد و فعالیت های این شرکت ها، بیشتر به سمت ضدعفونی منازل و ساختمان های اداری، برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا سوق پیدا کرده است.

 

مراحل و شرایط لازم جهت ثبت شرکت خدماتی
مراحل و شرایط لازم جهت ثبت شرکت خدماتی

 

در زیر به چند مورد از شرایط ثبت شرکت خدماتی اشاره خواهیم کرد:

  • فرمی تحت عنوان فرم صورتجلسه موسسین و شرکای شرکت بایستی توسط این افراد تکمیل شده و به امضای تک تک افراد موسس شرکت برسد و به مراجع ذی صلاح در زمینه ثبت شرکت ارائه شود. بدیهی است در صورت وجود هرگونه مشکل یا نقص در این فرم، ثبت نام قانونی برای ثبت شرکت انجام نخواهد شد.
  • افرادی که تحت عنوان موسس شرکت خدماتی، قصد دارند تا شرکت خدماتی تاسیس و آن را به صورت قانونی ثبت نمایند، بایستی مدارک شناسایی مربوط به خود را به همراه یک کپی از هرکدام از مدارک شناسایی، شامل شناسنامه و کارت ملی و … ، به مراجع و ادارات مربوطه در زمینه ثبت شرکت ارائه دهند. بدیهی است در مورد افراد خارجی که قصد شراکت یا ثبت شرکت در ایران را دارند، پاسپورت و ویزای معتبر و کپی برابر اصل آن ها، از جمله مدارک لازم برای ثبت شرکت خدماتی خواهد بود.
  • یکی دیگر از مهم ترین مواردی که برای ثبت شرکت خدماتی بایستی به آن توجه نمود، این است که نام شرکت باید درست و حساب شده انتخاب شود. در کشور ایران که یک نظام جمهوری و اسلامی است، استفاده از نام هایی که خلاف موازین و شعائر اسلامی باشد، برای ثبت شرکت غیر قانونی به حساب آمده و افرادی که قصد ثبت شرکت دارند، نمی توانند از نام های خارجی و غربی که حاوی معانی غیراخلاقی باشند، برای ثبت شرکت خود استفاده کنند.

 

کلام پایانی

در این مقاله سعی شد تا در ابتدا شما را با شرکت های خدماتی آشنا کرده و درباره ی حیطه ی فعالیت آن ها، توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. در ادامه سعی شد تا درباره شرایط ثبت شرکت خدماتی با شما صحبت هایی داشته باشیم و درباره چند مورد از مهم ترین و اصلی ترین شرایطی که در هنگام ثبت شرکت بایستی به آن ها توجه نمود، توضیحاتی را ارائه دادیم. امیدواریم این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد و بهره ی کافی و لازم را از محتویات این مقاله ببرید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان