ثبت برند و لوگو ، چند مزیت ثبت برند در ایران

 

ثبت برند و لوگو
ثبت برند و لوگو

 

مزایای ثبت برند و لوگو در ایران

 

ثبت برند و لوگو مزایای زیادی برای شما به عنوان صاحب یک کسب و کار در ایران دارد. در واقع، با این کار شما محصولات و خدمات خود را انحصاری می کنید. همچنین، موجب می شود که شما همواره برای حفظ و بهتر شدن کیفیت محصولات و خدمات خود در تلاش باشید. تمام صاحبان کسب و کارها در آرزوی معروف شدن هستند و دوست دارند مانند برندهای مشهور در دنیا، مصرف کنندگان به خاطر کیفیت و زیبایی محصولاتشان آنها را انتخاب کنند.

 

ثبت برند و لوگو و دلایل ثبت نشدن آن

 

ثبت برند و لوگو دارای ضوابط و قوانینی است که باید بر اساس آنها طراحی خود را انجام دهید. زیرا طراحی لوگو خارج از حیطه آنها کار شما را دشوارتر می کند. این قوانین در کشور ما عبارت اند از:

  • برندهایی که در طراحی آنها از نشانه های رسمی مثل لوگوی جمهوری اسلامی استفاده شده باشد.
  • برندهایی که قبل از شما ثبت شده اند و برای رو به رو نشدن با چنین مشکلی بهتر است پیش از هر اقدامی برند طراحی شده خود را استعلام کنید تا از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
  • برندهایی که با موازین جامعه هماهنگی نداشته باشند و بر خلاف عفت عمومی به نظر برسند.
  • برندهایی که در آنها از عبارت هایی مثل انقلاب و دولت که منسوب به ایران هستند، استفاده شده باشد.
  • همچنین، برندهایی که عبارت استفاده شده در آنها به صورت کلی و عمومی باشد.

 

لزوم ثبت برند و لوگو

 

هیچ اجباری برای ثبت برند و لوگو وجود ندارد، اما در مواردی که در زیر آورده شده است، این کار باید انجام شود:

  • محصولات بهداشتی و آرایشی که مستقیم روی پوست استعمال می شوند.
  • داروهایی که پزشکان آنها را تجویز می کنند.
  • مواد غذایی که در بسته بندی و ظرف های مخصوص وارد بازار می شوند.
  • نوشیدنی ها و آب هایی که گازدار هستند.

 

چند مزیت ثبت برند در ایران

 

  1. ثبت برند و لوگو حق استفاده انحصاری از کسب و کارتان را به شما می دهد.
  2. برای شناساندن کسب و کار خود باید از ابزاری مانند بالا بردن کیفیت محصول و خدمات و بازاریابی مؤثر و تبلیغات استفاده کنید که برای این کارها به برند و لوگو نیاز خواهید داشت.
  3. اگر افراد سودجو اقدام به استفاده از لوگوی شما بر روی محصولات خود بکنند، با ثبت برند می توانید اقدامات قانونی برای مقابله با آنها را انجام دهید.
  4. ثبت برند به تلاش شما برای حفظ و بهبود کیفیت محصولات و خدماتتان می افزاید.
  5. ثبت برند در ایران این اعتبار را به کسب و کار شما می دهد تا بتوانید از مزایای گرفتن وام و تسهیلات بانکی برخوردار شوید.
  6. وقتی برند شما ثبت شود، افراد حقیقی و حقوقی بیشتری تمایل به سرمایه گذاری در کسب و کار شما خواهند داشت.
  7. لازمه گسترش کسب و کار و اعطای نمایندگی و اضافه کردن شعبه جدید، ثبت کردن برند است. بدون ثبت برند هیچ یک از این کارها قابل انجام نخواهد بود.

مزایای ثبت برند و لوگو به این موارد محدود نیست و باید به این مطلب واقف باشید که برند ثبت شده قابلیت انتقال به غیر را دارد. اگر روزی تصمیم به انحلال کسب و کار خود گرفتید، می توانید برندتان را به دیگران واگذار کنید. برندهایی که ورشکسته می شوند طرفدار چندانی ندارند و برندهایی که بنا به دلایلی در اوج شهرت تصمیم به انحلال می گیرند، سود بیشتری را دریافت خواهند کرد. برند شما دارایی ارزشمند شما است. برند ثبت شما تا ده سال اعتبار دارد که بعد از آن فرصتی شش ماه برای تمدید به شما داده می شود که در صورت انجام ندادن اقدامی برای تمدید، می توان آن را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری واگذار کنید.

 

چند مزیت ثبت برند در ایران سامانه sabtorotbe.ir
چند مزیت ثبت برند در ایران سامانه sabtorotbe.ir

 

ثبت برند و لوگو در سامانه https:// sabtorotbe.ir/

 

ما در سامانه https://sabtorotbe.ir/ تمام اطلاعات لازم برای ثبت برند و لوگو را برای صاحبان کسب و کار فراهم کرده ایم تا در کمترین زمان ممکن و صرف حداقل هزینه بتوانید برند خود را به ثبت برسانید و از مزایای آن سود ببرید. می توانید هر گونه ابهام یا سؤالی که در این زمینه دارید با متخصصان این مجموعه در میان بگذارید. در صورت واگذار کردن عملیات ثبت برند به ما این اطمینان به شما داده خواهد شد که فرایند ثبت در سریع ترین زمان و با موفقیت انجام خواهد شد. تمام مراحل ثبت به جز مرحله نهایی به صورت آنلاین انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست. هزینه ثبت نیز با توجه مقدار محصولات و طبقات متفاوت است.

در این سامانه خدمات ثبت شرکت، ثبت برند و لوگو، ثبت تغییرات شرکت، ثبت شرکت سهامی خاص، ثبت شرکت مسئولیت محدود، خدمات رتبه بندی شرکت، اخذ رتبه، اخذ رتبه پیمانکار و اخذ رتبه مشاور انجام می شود. متخصصان این سامانه تمام مراحل و صفر تا صد ثبت لوگوی کسب و کار شما را به بهترین شکل بر عهده خواهند گرفت.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان