آشنایی با ثبت رتبه و ثبت شرکت ، هزینه ثبت رتبه و ثبت شرکت

آشنایی با ثبت رتبه و ثبت شرکت

 

برای فهم بهتر ثبت رتبه و ثبت شرکت ما باید به پاسخ یک سری سوالات رایج دسترسی داشته باشید. از آنجایی که افراد زیادی این مراحل را طی می کنند سوالات مختلفی در ذهن شان به وجود می آید. شما میتوانید بدون اینکه خود مراحل ثبت شده و مراحل ثبت شرکت را طی کنید. با این سوال ها آشنا باشید در واقع این سوال ها در رابطه با شرایط ثبت شرکت و شرایط ثبت رتبه می باشد که شما می توانید با کمی تامل در پاسخ آنها به پاسخ سوال های دیگر خود که در ذهنتان وجود دارد برسید.

این سوال ها می توانند مربوط به هزینه ثبت برند و هزینه ثبت شرکت باشند اما سوال های دیگری نیز در رابطه با ثبت شرکت مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص وجود دارد. همچنین اگر بتوانید با این سوالات بهتر و بیشتر آشنا شوید در واقع توانسته‌اید در ثبت برند تجاری خود موفق باشید. لذا در صورتی که حتی یک راهنمای ثبت شرکت خوب همانند شرکت ثبت رتبه داشته باشید اما مراحل و نحوه ثبت شرکت را از این پاسخ ها به دست آورید. اولین سوالات رایج در رابطه با ثبت علامت و همچنین ثبت برند و لوگو می باشند. در رابطه با ثبت برند و هزینه ثبت برند سوالات بسیار زیادی وجود دارد.

 

راهنمایی و هزینه با ثبت رتبه و ثبت شرکت
راهنمایی و هزینه با ثبت رتبه و ثبت شرکت

 

هزینه ثبت رتبه و ثبت شرکت

 

این سوالات به این شرح هستند که برای ثبت کردن برند خود چه مبلغی را باید پرداخت کنیم. همانطور که در مقاله های قبلی نیز به آن اشاره نمود. این هزینه ثبت کردن برند به دو بخش تقسیم می شود.

  1. بخش اول مبلغی است که شما باید برای سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت کنید.
  2. بخش دوم مبلغی است که شما باید به شرکت های مشاور بدهید و همچنین هزینه های جانبی که برای جمع آوری مدارک و شرایط لازم می شوند.

هزینه‌ها می‌تواند کاملا وابسته به شما باشند و همین دلیل ما نمی‌توانیم یک مبلغ مشخص را بگوییم. پس به خاطر این که نوسانات زیادی در قیمت ها می تواند وجود داشته باشد. ما هرگز نمی توانیم بگوییم که مبلغ ثبت کردن رتبه و ثبت کردن شرکت چقدر است اما به طور کلی شما به برخی از شرکت های مشاور می توانید مراجعه کنید. از آنجایی که این شرکت ‌ها دارای تجربه زیاد هستند می ‌توانند رقم احتمالی را تخمین بزنند و به شما در این رابطه کمک بسزایی نمایند.

سوال رایج بعدی در رابطه با ثبت برند و ثبت کردن شرکت این است که ما چه زمانی را برای این مور صرف کنیم. همانطور که قیمت و هزینه ثبت برند متفاوت است. زمان آن نیز متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی بازه زمانی که برای ثبت کردن برند وجود دارد. این است که ممکن است این عمل برای شما بین چند هفته تا یک سال طول بکشد و شرایط بسیار متفاوتی می توانند به روی زمان تاثیر گذار باشند که شما اگر یک شرکت راهنمای ثبت شرکت خوب داشته باشید. می توانید این زمان را کاهش دهید و بیش از اندازه زود به هدف خود برسید.

 

سوالات درمورد ثبت رتبه و ثبت شرکت

سوال دیگری که در رابطه با ثبت برند وجود دارد این است که آیا زمانی که ما یک برند مشخص را ثبت نموده ایم که می توانید پس از مدتی آن را تغییر بدهیم؟ پاسخ ما به شما خیر است. زیرا شما باید در ابتدای انتخاب برنده خود دقت کافی را داشته باشید صرف هزینه برای استخدام کردن شرکت ‌های مشاور نظیر شرکت ثبت رتبه بیهوده نیست.

چرا که شما باید از این شرکت‌ ها مشاوره بگیرید و بهترین برند را برای خود ثبت کنید. اگر این اتفاق صورت نگیرد ممکن است. برند شما چندان نام درخشانی نداشته باشد و در فعالیت خود دچار مشکل شوید و همین جهت به فکر تغییر برند بیفتید. اما این را بدانید که هرگز تغییر دادن برند ممکن نیست. چراکه در صورت داشتن هدف برای تغییر برند خود می توانید یک برند تازه را ثبت کنید.

 

بهترین راه برای ثبت رتبه و ثبت شرکت

 

در ادامه ی پاسخ این سوال دیگری در ذهن افراد به وجود می‌آید و آن هم این است که مگر می‌شود یک نفر چند برند داشته باشد؟ پاسخ به سوال شما مثبت است بله یک فرد می‌تواند ۴ الی ۵ برند را به نام خود ثبت کند. به همین جهت اگر با برند ثبت شده خود دچار مشکل شوید. بدانید که پایان راه نیست و شما می توانید دوباره مراحل ثبت برند را از پیش گرفته و به سمت برنده جدید خود بپردازید. البته ممکن است ثبت برند جدید کمی دشوارتر و زمانبر تر باشد. به همین جهت ما به شما توصیه می‌کنیم که حتماً از شرکت‌های مشاور کمک بگیرید.

چرا که در صورت انتخاب برندی مناسب هرگز با پشیمانی روبرو نخواهید شد. سوال رایجی که در رابطه با ثبت کردن برند و همچنین ثبت کردن شرکت وجود دارد. این است که آیا من میتوانم به ثبت کردن برند بپردازم؟ پاسخ ما بستگی به شرایط شما دارد و از شما می پرسم که آیا شما دارای سن قانونی هستید یا خیر؟ جواز کسب و کار دارید یا خیر؟ پروانه بهره‌برداری دارید یا خیر؟ کارت بازرگانی دارید یا خیر؟ اگر تنها پاسخ شما به دو سوال از این سوال ها مثبت بود.

بله شما شرایط کامل برای ثبت کردن شرکت و ثبت کردن برند را دارید. از این رو می توانید همین حالا با شرکت ثبت رتبه تماس گرفته و از آن ها راهنمایی های بیشتر را در این رابطه بخواهید. در رابطه با ثبت شرکت نیز سوالات بسیار رایج و متداول وجود دارد که ما در مقاله های بعدی به ذکر آن ها خواهیم پرداخت توجه داشته باشید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان