راهنمای فروش رتبه سه پیمانکاری ابنیه راه

 

فروش رتبه سه پیمانکاری ابنیه راه
فروش رتبه سه پیمانکاری ابنیه راه

 

فروش رتبه سه پیمانکاری ابنیه راه

 

طبق پروتکل های اعلام شده در سامانه ساجات، دسته ای از شرکت های پیمانکاری مثل شرکت پیمانکاری ابنیه راه، کشاورزی و صنعت و معدن و مرمت آثار باستانی و … می توانند اقدام به فروش سهام و رتبه شرکت پیمانکاری کنند. شرکت های پیمانکاری ابنیه راه نیز دسته ای از این شرکت ها هستند که سهامدارانشان قادر به فروش سهام شرکت خود هستند. اما قوانین و شرایطی برای فروش این امتیاز در نظر گرفته شده است که در ادامه به بررسی شرایط فروش رتبه سه پیمانکاری ابنیه راه خواهیم پرداخت.

سامانه های ساجات و ساجار، توسط نهاد های ذیربط جهت رتبه بندی و استعلام رتبه شرکت های مشاور و پیمانکاری در حال فعالیت هستند. این سامانه ها علاوه بر رتبه بندی شرکت های مشاور، در زمینه خرید و فروش شرکت ها نیز فعال هستند. سامانه ساجات یکی از معتبرترین سامانه های پاسخگویی به متقاضیان، جهت خرید و فروش شرکت های تجاری می باشد. علاوه بر این سامانه ها، متقاضیان میتوانند از طریق وب سایت های معتبر دیگر، آگهی فروش گرید سه پیمانکاری ابنیه راه را منتشر کنند.

 

تاثیر رتبه شرکت بر شرایط فروش آن!

یکی از مهم ترین معیار های تاثیر گذار بر خرید و فروش شرکت های پیمانکاری ابنیه راه، رتبه شرکت است. در ابتدا لازم است بدانید که تمام شرکت هایی که به صورت رسمی در زمینه ابنیه در حال فعالیت هستند لزوما رتبه ای کسب نکرده اند. طبق پروتکل های اعلام شده از جانب سامانه ساجات، معیار ها و ضوابطی برای رتبه بندی شرکت های پیمانکاری وجود دارد. شرکت هایی که این معیار ها را داشته باشند می توانند برای اخذ رتبه اقدام کنند. طبق پروتکل های موجود، شرکت های پیمانکاری به طور کلی در ۵ درجه تقسیم بندی می شوند. شرکت هایی که حداکثر امتیاز های اعلام شده را بتوانند کسب کنند رتبه ۱ را از آن خود می کنند. رتبه ۵ نیز به واجدین شرایطی که حداقل امتیاز های اعلام شده را کسب کرده اند تعلق میگیرد.

 

فواید خرید و فروش شرکت پیمانکاری رتبه سه ابنیه راه

 

  • شرکت پیمانکاری رتبه ۳ ابنیه راه می تواند شانس خوبی برای گسترش تجارت در زمینه راه و ساختمان باشد. این شرکت با داشتن رتبه متوسط، شرایط را برای ارتقا رتبه هموارتر می کند. علاوه بر این می تواند قیمت مناسب تری نیز داشته باشد. در واقع پیشنهاد بسیار مناسبی برای متقاضیان تشکیل شرکت پیمانکاری ابنیه راه خواهد بود.
  • متقاضی خرید شرکت پیمانکاری ابنیه راه نیازی به تهیه سوء پیشینه ندارد.
  • نیازی به ثبت شرکت جدید نخواهد بود.
  • شخص نیاز به دریافت کد اقتصادی جدید ندارد.
  • نیازی بر مدارک مالیات ارزش افزوده نیست.
  • رتبه ۳ نشان دهنده اعتبار و شرایط قابل قبول شرکت در بازار کار است. این شرکت ها می توانند انتخاب خوبی برای شروع باشند.
  • تمام دستاورد های معنوی و مادی شرکت بعد از فروش به مالک و سهامدار جدید تعلق می گیرد.
  • رتبه ۳ برای شرکت ابنیه، رتبه ای مناسب است و قیمت مناسبی نسبت به شرکت هایی با رتبه های ۱ و ۲ خواهد داشت.

 

"<yoastmark

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید و فروش رتبه سه پیمانکاری ابنیه راه

 

عوامل متعددی بر خرید و فروش شرکت ابنیه راه تاثیر گذار است. بهتر است قبل از خرید علاوه بر توجه به رتبه شرکت به این موارد نیز توجه کنید. همانطور که گفتیم رتبه شرکت نشان دهنده اعتبار و ارزش آن است. اما ممکن است شرکت بعد از اخذ رتبه سه دچار اختلال در عملکرد شود. تمامی شرکت های پیمانکاری بعد از اخذ رتبه ۳ می توانند رتبه خود را ارتقا دهند. اما گاهی اوقات شرکت ها شرایط لازم برای ارتقا رتبه را ندارند و به همین دلیل به دنبال تمدید رتبه فعلی خود هستند. در بدترین حالت نیز شرکت دچار اختلالاتی در عملکرد خود شده و حتی نمی تواند رتبه فعلی خود را مجددا تمدید کند!

بنابر مطالب بالا، قبل از خرید شرکت پیمانکاری توجه کنید که شرکت بعد از اخذ رتبه ۳ آیا دچار بحران خاصی شده است یا نه؟ هر یک از عواملی که به عنوان مانعی برای تمدید رتبه فعلی شرکت تلقی شود، می تواند در قیمت فروش گرید سه پیمانکاری ابنیه راه تاثیر گذار باشد. علاوه بر این توجه کنید که شرکت دچار بحران از دست دادن سرمایه شده است یا نه؟ داشتن فرار مالیاتی و تخلف در زمینه پرداخت مالیات نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش رتبه سه پیمانکاری ابنیه راه می باشد.

 

شرایط و مدارک لازم برای فروش رتبه سه پیمانکاری ابنیه راه
شرایط و مدارک لازم برای فروش گرید سه پیمانکاری ابنیه راه

 

شرایط و مدارک لازم برای فروش رتبه سه پیمانکاری ابنیه راه

 

  • اسنادی که نشان دهنده رسمی بودن ثبت شرکت هستند.
  • کد اقتصادی شرکت باید موجود باشد.
  • انجمن صنفی پیمانکاران باید مدارکی را ارائه دهند که نشان دهنده صلاحیت رتبه سه پیمانکاری ابنیه راه است.
  • رتبه شرکت باید در سربرگ مدارک شرکت ثبت شود. این رتبه باید توسط سازمان فنی استانداری تایید شود.
  • اساسنامه و تقاضانامه شرکت باید ارائه شوند.
  • در هنگام فروش گرید سه پیمانکاری ابنیه راه باید سوابق علمی و تجارب کاری کارشناسان شرکت ارائه شود.
  • ارائه سوابق بیمه الزامی است.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان