روش های ثبت شرکت و ثبت برند آسان ، سوالات رایج در مورد ثبت شرکت و ثبت برند

روش های ثبت شرکت و ثبت برند آسان

 

هزینه ثبت شرکت و سوالات رایج در مورد آن می ‌تواند باعث شود که شما در ثبت کردن شرکت و ثبت رتبه شرکت خود موفق باشید. با مطالعه این سوال ها شما بیش از پیش با مراحل ثبت شرکت و همچنین شرایط ثبت شرکت آشنا خواهید شد. چرا که این سوال ها توسط افراد پرسیده شده است که می خواهند به ثبت شرکت مسئولیت محدود، ثبت شرکت سهامی خاص و سایر شرکت ‌ها بپردازند. زمانی که شما با این سوال ها روبرو نشوید. بهتر می توانید نحوه ثبت شرکت خود را بشناسید.

البته شرکت های مشاور نیز می توانند راهنمای ثبت شرکت خوبی برای شما باشند و همچنین باعث کاهش هزینه ثبت شرکت شوند. اما شما با مطالعه بیشتر می توانید راحت تر و در زمان کمتری به ثبت کردن شرکت خود بپردازید. برخی از اتصالات به شرح زیر می باشند.

 

 

روش های ثبت شرکت و ثبت برند آسان
روش های ثبت شرکت و ثبت برند آسان

 

سوالات رایج در مورد ثبت شرکت و ثبت رتبه

  1. اولین سوالی که پرسیده می شود این است که آیا یک شخص خود به تنهایی می تواند به ثبت کردن شرکت بپردازد بدون اینکه هیچ شریکی داشته باشد؟ توجه داشته باشید پاسخ به این سوال کاملاً متفاوت خواهد بود. چرا که ما ابتدا باید به شما بگویم که چه نوع شرکتی را می خواهید ثبت نمایید. معمولاً ثبت شرکت مسئولیت محدود، ثبت شرکت سهامی خاص و غیره جزو این انواع می ‌باشند. با توجه به اینکه شما چه شرکتی داشته باشید. باید دارای تعداد مشخصی است شریک باشید. اما با این وجود پاسخ به این سوال منفی نیست چراکه برخی از شرکت ‌های خاص می ‌توانند تنها یک نفر را برای ثبت خود داشته باشند. اما آن یک نفر باید یک وکیل قانونی داشته باشد.
  2. در رابطه با این که برای ثبت کردن شرکت باید چه هزینه ای را صرف کنیم؟ باید بگوییم که جمع‌ آوری مدارک استخدام شرکت برای مشاوره در ثبت کردن شرکت، ثبت کردن آن در روزنامه واریز فیش حقوق سازمان برنامه ریزی و مدیریت همه و همه هزینه هایی هستند که شما باید در زمان ثبت شرکت خود صرف کنید. به همین جهت می ‌تواند قیمت ‌های مختلفی داشته باشد.

 

سایر سوالات ثبت شرکت و ثبت رتبه

  1. اما در رابطه با این که چه زمانی برای ثبت کردن شرکت صرف خواهد شد. باید بگوییم که این زمان نسبت به زمان ثبت برند تجاری متفاوت خواهد بود. و با استخدام کردن شرکت ثبت رتبه https://sabtorotbe.ir/ به مراتب کوتاه تر است. این در حالی است که مراحل ثبت برند دشوارتر از مراحل ثبت شرکت می باشند. به طور میانگین ما می توانیم بگوییم که برای ثبت کردن برند و ثبت کردن شرکت شما به بازه ۱۵ الی روز وقت نیاز دارید. این زمان با توجه به این که چه نوع شرکتی داشته باشید و این که تا چه حد و اندازه مدارک شما کامل باشد، بستگی دارد.
  2. در رابطه با معایب و مزایای ثبت کردن شرکت نیز سال های بسیار زیادی پرسیده می شود. باید بدانید که ثبت برند تجاری و هم ثبت کردن شرکت دارای مزایای بسیار زیادی است. برخی‌ ها به خاطر کم کردن هزینه ثبت برند سعی می ‌کنند که از آن خودداری کنند. اما بدانید که ثبت برند و لوگو راه بسیار مناسبی برای توسعه شغل و کسب و کار شما می باشد. به همین دلیل شرکت هایی که به ثبت علامت خود پرداخته‌اند. مورد سوء استفاده قرار نمی گیرند و از همه مهم تر این که می توانند با سایر رقیبان رقابت کنند و نام درخشانی را از آن خود نمایند. اگرچه ثبت برند و ثبت شرکت دارای مزایای بسیار زیادی است اما شما در این زمان با مشکلات زیادی روبه رو خواهید شد. برخی از این مشکلات نظیر:
  • ناقص بودن مدارک
  • صرف زمان زیاد
  • و غیره می باشد.

سوالات پر تکرار ثبتی

  1. سوال مهمی که در رابطه با ثبت کردن شرکت پرسیده می شود. این است که آیا شرکتی که قبلاً به ثبت خود پرداخته است اما بر خلاف قوانین سازمان مدیریت و برنامه ریزی فعالیت خود را ادامه می دهد. چگونه می ‌تواند با سایر رقیبان رقابت کند؟ توجه داشته باشید که اگر شرکت ثبت شده دچار تخلف شود. سازمان مدیریت فوراً ثبت آن را ابطال نموده و به آن شرکت اجازه ادامه فعالیت خود را نمی دهد. به همین جهت ما نمی ‌توانید برای شرکتی که دارای سوء پیشینه است. ثبت برند را انجام دهیم. چرا که یکی از شرایط مهم ثبت برند داشتن گواهینامه عدم سوء پیشینه در سال های فعالیت شرکت می باشد. به همین دلیل در زمان ثبت رتبه مدارک شما ناقص بوده و از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی رد خواهد شد. ثبت علامت توسط شما نیز پذیرفته نخواهد بود.
  2. اگر چه سوال های رایج بی اهمیت به نظر می ‌رسند اما اگر شما به خوبی آن ها را مطالعه کنید که پاسخ تمام سوال های موجود در ذهن خود می رسید و دید بازتری نسبت به ثبت شرکت و ثبت کردن برند خواهید داشت. از این رو هرگز در زمان ثبت کردن شرکت و ثبت کردن برند خود از مطالعه دریغ نکنید. چراکه تحقیق و مطالعه است که می ‌تواند موجب موفقیت شما در این دو مقوله و همچنین موجب موفقیت شما در کسب و کارتان شود.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان