ثبت شرکت گردشگری ، شرایط ثبت  شرکت گردشگری

 

ثبت شرکت گردشگری
ثبت شرکت گردشگری

 

با ثبت شرکت گردشگری بیشتر آشنا شویم!

 

ثبت شرکت گردشگری به چه صورت انجام می شود؟ اقدامات لازم جهت ثبت شرکت گردشگری چیست؟ امروزه تعداد زیادی شرکت در زمینه های مختلف در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند. این شرکت ها در زمینه های مختلفی مثل گردشگری، صرافی، پخش و توزیع مواد غذایی و … فعالیت می کنند. گردشگری یکی از مهم ترین و سود آور ترین فعالیت های اقتصادی در سطح کشور های جهان است و بستر مناسبی را برای بهبود وضعیت اقتصادی جوامع مختلف فراهم می کند.

در مورد کشور ایران نیز این صنعت روز به روز در حال رونق بوده و در بسیاری از شهر های ایران، مناطق و جا های دیدنی و تاریخی بسیاری وجود دارند که می توانند به عنوان مناطق هدف گردشگری محسوب شده و میزبان خیل عظیم گردشگران از مناطق مختلف جهان باشند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد شرایط ثبت شرکت گردشگری با شما عزیزان صحبت هایی داشته باشیم و درباره ی صنعت گردشگری نیز توضیحاتی را خدمت شما عرض کنیم. با ما همراه باشید.

 

شرایط ثبت  شرکت گردشگری

 

مسافرت زمینه مناسبی را برای افزایش سلامتی و شادی قشر های مختلف جامعه فراهم می کند. گردشگری یکی از  بهترین و پر درآمد ترین شغل هایی است که امروزه در بسیاری از شهر های ایران رونق گرفته است. شهر هایی مثل اصفهان، شیراز، همدان، تبریز، کاشان و یزد، از جمله شهر های هدف گردشگری در ایران به شمار می روند که سالیانه تعداد بسیار زیادی گردشگر از مناطق مختلف جهان، برای دیدن و بازدید از بنا های تاریخی و گردشگری این شهر ها به ایران سفر می کنند و لحظات بسیار شاد و دلپذیری را در ایران می گذرانند.

لذا با توجه به این که کشور ایران، دارای مناطق دیدنی و گردشگری بسیاری می باشد، شرکت های بسیاری در شهر های مختلف ایران وجود دارند که در زمینه ی گردشگری فعالیت می کنند و با تور های گردشگری که دارند، منبع درآمد مناسبی را برای خود فراهم نموده اند و در شرکت گردشگری، تعداد افراد زیادی مشغول به کار می شوند.

 

در زیر به چند مورد از این شرایط اشاره می کنیم:

  • یکی از مهم ترین و اصلی ترین شرایط ثبت شرکت گردشگری، این است که افرادی که قصد دارند تا شرکت مورد نظر خود را ثبت کنند، بایستی هیچ گونه سابقه کیفری در پرونده آن ها وجود نداشته باشد. بدیهی است هرگونه سابقه کیفری که در پرونده موسسین شرکت وجود داشته باشد، مراجع ذی صلاح اجازه ثبت قانونی شرکت را به این افراد نخواهند داد.
  • یکی دیگر از مهم ترین شرایط ثبت انواع شرکت ها، از جمله شرکت های گردشگری، این است که موسسین شرکت بایستی یک اساسنامه تدوین کنند و همه ی فعالیت هایی که در شرکت قرار است انجام شود را در آن بنویسند. این اساسنامه بایستی به امضای همه ی موسسین شرکت مورد نظر رسیده باشد. اگر امضای هر کدام از موسسین شرکت پای اساسنامه نباشد، بدیهی است که آن اساسنامه اعتبار قانونی نداشته و مورد تایید سازمان های مربوطه برای ثبت شرکت نخواهد بود.
  • از جمله ی دیگر شرایط ثبت شرکت، این است که افرادی که قصد ثبت شرکت دارند، بایستی مدارک شناسایی خود به همراه کپی های آن ها را به مراجع مربوطه ارائه دهند. در مورد افراد خارجی که قصد ثبت شرکت، یا ثبت شعبه جدیدی از شرکت خود در ایران را دارند، بایستی پاسپورت و ویزای معتبر به همراه کپی برابر اصل آن ها را به ادارات و سازمان های فعال در زمینه ثبت شرکت تحویل دهند.

 

شرایط و مراحل لازم جهت ثبت شرکت گردشگری
شرایط و مراحل لازم جهت ثبت شرکت گردشگری

 

ثبت شرکت گردشگری چه فواید و مزایایی دارد؟

 

شرکت های گردشگری، در کشور هایی مثل ایران که مناطق گردشگری بسیاری دارند، بسیار می توانند مفید واقع شوند. این شرکت ها با برگزاری تور های مختلف به مناطق مختلف کشور، عامل اصلی در جذب گردشگر های خارجی و ایرانی به حساب می آیند. شرکت های گردشگری در مناطق مختلف کشور و در شهر ها و استان های بسیاری از کشور فعالیت می کنند که بسته به خدمات و امکاناتی که برای توریست ها و گردشگر های خود در نظر می گیرند، تعداد مشتریان آن ها متفاوت می باشد.

بدیهی است هر شرکتی که بتواند امکانات بیشتر و بهتری را در اختیار مشتریان و توریست های خود قرار بدهد، و در مقابل هزینه ی کم تری را از توریست ها دریافت کند، تعداد توریست های آن ها روز به روز افزایش خواهد یافت. لذا ثبت شرکت گردشگری در ایران که یک کشور با جاذبه های گردشگری فراوان می باشد، بسیار می تواند پر در آمد و پر سود باشد.

 

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با فرآیند ثبت شرکت آشنا کرده و درباره ثبت شرکت گردشگری، توضیحاتی را خدمت شما عرض کردیم. درباره شرایط ثبت شرکت گردشگری و فواید و مزایای ثبت این شرکت نیز صحبت کردیم. برای آگاهی بیشتر در مورد ثبت شرکت می توانید از سایت sabtorotbe.ir دیدن کنید. امیدواریم این مقاله توانسته باشد رضایت خاطر شما را جلب نماید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان