ثبت شرکت آسانسور ، شرایط ثبت شرکت آسانسور

 

ثبت شرکت آسانسور
ثبت شرکت آسانسور

 

با ثبت شرکت آسانسور بیشتر آشنا شویم!

 

ثبت شرکت آسانسور به چه صورت انجام می شود؟ شرایط تاسیس شرکت آسانسور چیست؟ اقدامات لازم برای ثبت شرکت آسانسور چیست؟ شرکت آسانسور یکی از مهمترین شرکت هایی است که امروزه در اکثر کشورهای جهان فعالیت می کند. این شرکت جزء شرکت های مهم در زمینه ساختمان سازی و پیمانکاری محسوب می شود. امروزه تعداد زیادی شرکت در زمینه های مختلف مثل مهندسی،پزشکی، اموزشی، عمران و… فعالیت می کنند.

مشاوره حقوقی و آنلاین، نقش مهمی در تأسیس و ثبت شرکت دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد خصوصیات و شرایط ثبت شرکت آسانسور با شما عزیزان صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی در مورد ثبت این نوع شرکت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای افزایش آگاهی و دانش خود نسبت به ثبت این نوع شرکت با ما همراه باشید.

 

بررسی شرایط ثبت شرکت آسانسور

 

  • افرادی که برای ثبت شرکت اقدام می کنند، باید همه مدارک خود را مثل شناسنامه، کارت ملی، مدارک تحصیلی و اقرار نامه را به همراه کپی برابر اصل آن ها به مراجع و مراکز مربوطه تحویل دهند. اقرار نامه یکی از مهمترین نامه های اداری است که در آن مشخصات شرکت، خصوصیات شرکت، نام شرکت، مقدار سرمایه، تعداد اعضاء و مقدار سهام هر کدام از افراد به طور کامل نوشته می شود. متن اقرار نامه باید کاملا واضح و صریح باشد و اطلاعات درج شده در آن کاملا درست باشد. در صورتی که متن اقرار نامه صحیح نباشد و در ان اطلاعات نادرست نوشته شود، صحت اطلاعات توسط  مراکز و مراجع قانونی بررسی می شود و افراد باید به طور مجدد به مراکز قانونی مراجعه کنند و اطلاعات صحیح را در اختیار آن ها قرار دهند.
  • یکی از مهرین شرایط لازم برای ثبت شرکت آسانسور این است که افرادی که برای ثبت این نوع شرکت اقدام می کنند باید تابعیت کشور مد نظر خود را داشته باشند، در صورتی که فردی قصد دارد در کشوری شرکت آسانسور ثبت کند اما شهروند آن کشور نیست  و تابع قوانین و مقررات آن کشور  نیست. ابتدا باید به مراکز و مراجع قانونی مراجعه کنند و بعد از گذراندن مراحل قانونی  از قوانین و مقررات آن کشور تبعیت کند. ثبت شرکت در کشور های مختلف با یکدیگر متفاوت است. هر چقدر که کشور پیشرفته تر باشد و جزء کشورهای صنعتی و پیشرفته محسوب شود، شرایط ثبت شرکت نیز در آن کشور سخت تر است، چون قوانین و مقررات سختگیرانه ای برای ثبت شرکت در آن کشور وجود دارد.
  • افرادی که برای ثبت شرکت اقدام می کنند، باید مدرک تحصیلی مرتبط با نوع فعالیت شرکت داشته باشند. هر چقدر که تجربه و تحصیلات آکادمیک نیروهای مشغول در یک شرکت به نوع فعالیت و حرفه شرکت نزدیک تر باشد، عملکرد و کارایی شرکت بیشتر است و اعتبار آن شرکت  در بازار  نیزبیشتر است. امروزه اکثر  افرادی که برای ثبت شرکت اقدام می کنند دارای مدارک تحصیلی معتبری هستند و تحصیلات آن ها  متناسب با نوع فعالیت شرکت است. در صورتی که فردی  مدرک تحصیلی مرتبط با نوع فعالیت شرکت را نداشته باشد، طبق قانون باید  مدت زمان مشخصی را در دوره های آموزشی و کارورزی شرکت کند. در این دوره های آموزشی اطلاعات مربوط به نوع فعالیت شرکت در اختیار افراد قرار می گیرد و افراد می توانند دانش و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند. در صورتی که فردی نتواند دوره های آموزشی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد و نمره قبولی در این دوره ها کسب کند باید مدت زمان بیشتری را برای یادگیری در دوره های آموزشی شرکت کند و سعی کند که اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهد. اگر فردی بتواند دوره های آموزشی خود را به خوبی بگذراند و نمره قبولی در  دورهای آموزشی و کارورزی کسب کند برای او مدرک معتبری صادر می گردد.
  • افرادی که برای ثبت شرکت آسانسور اقدام می کنند باید صلاحیت و شایستگی لازم را برای ثبت شرکت داشته باشند. در صورتی که فردی دارای سابقه کیفری و جزایی باشد و جرم آن جزء جرم های سنگین و مخاطره آمیز محسوب شود، صلاحیت لازم را طبق نظر مراجع قانونی و مراکز مربوطه برای ثبت شرکت ندارد. درصورتی که فردی دارای سابقه کیفری و جزئی باشد و  تخلف های مکرر انجام ندهد، بعد از گذراندن مراحل قانونی می تواند مجوز لازم را برای ثبت شرکت دریافت کند.

 

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفید و جامعی در مورد شرایط و  نحوه ثبت شرکت آسانسور  در اختیار  شما عزیزان دهیم. در این مقاله  سعی کردیم که به نکات جامع و مفیدی در این زمینه اشاره کنیم و سطح آگاهی و اطلاعات شما را در  زمینه ثبت این نوع شرکت افزایش دهیم. امیدواریم مطالب بیان شده در این مقاله مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گیرد و بتوانید از اطلاعات و مطالب نوشته شده در این متن به خوبی استفاده کنید و مسیر  درستی را برای ثبت شرکت مورد نظر خود انتخاب کنید. برای این که در مورد ثبت شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید به نشانی اینترنتی sabtorotbe.ir مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان