بهترین شرکت برای راهنمای ثبت شرکت و ثبت برند

بهترین شرکت برای راهنمای ثبت شرکت، ثبت برند

 

در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با ثبت شرکت ، ثبت برند و مراحل ثبت شرکت توضیح دهیم. در واقع ثبت برند نیز یکی از مقوله‌های مهم می‌باشد که با تاسیس شرکت در هماهنگی کامل است. به طور کلی ثبت کردن شرکت‌ها یک مقوله خاص و اجباری می باشد که شما باید در زمان افتتاح یک شرکت به آن بپردازید. همانطور که گفته شد شرکت‌های بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما در ثبت کردن شرکت شما کمک کنند.

شرکتی به نام ثبت رتبه می‌تواند راهنمای ثبت شرکت بسیار خوبی برای شما باشد. هزینه ثبت شرکت با مراجعه به این شرکت می‌تواند برای شما به مراتب کاهش یابد. لذا این شرکت با بیان شرایط ثبت شرکت به خوبی آموزش خواهد داد که چگونه بعضی از شرکت‌ها را ثبت نمایید. از رایج‌ترین شرکت‌هایی که ثبت می‌شوند. موارد زیر می‌باشند:

  •  ثبت کردن شرکت مسئولیت محدود
  •  ثبت کردن شرکت سهامی خاص

این دو شرکت بیشترین تعداد ثبت را دارند. به طور کلی شرکت ثبت رتبه شما نحوه ثبت شرکت را به طور کامل و دقیق خواهد گفت. لذا شما باید تمامی نکات مهم را از این شرکت دریافت کنید. اگر بخواهیم توضیح اجمالی برای ثبت کردن شرکت بگوییم باید به شما پیشنهاد کنیم که در اولین مرحله برای ثبت نمودن شرکت خود موضوع و هدف معینی را مشخص کنید.

شما باید یک موضوع بسیار مهم برای شرکت خود داشته باشید. لذا در زمان انتخاب موضوع و هدف خود در صورتی که دارای شریک یا سهامدار می‌باشید. از آن ها مشورت بگیرید و با یکدیگر به یک هدف واحد برسید. این که هدف همه اعضای هیئت مدیره و سهامداران یک موضوع خاص باشد، می‌تواند باعث موفقیت روز افزون آن شرکت شود.

 

بهترین شرکت برای ثبت شرکت و ثبت برند
بهترین شرکت برای ثبت شرکت و ثبت برند

 

آشنایی با ثبت برند و ثبت شرکت ها

 

از همه مهم‌تر اینکه شما قبل از ثبت کردن شرکت خود باید با انواع همه شرکت‌ها آشنا باشید. سپس هر یک را که دوست داشتید ثبت کنید. معمولاً ما می‌توانیم دسته‌های زیر را در زمان ثبت کردن شرکت مشاهده کنیم.

  • شرکت‌های سهامی خاص
  • شرکت‌های سهامی عام
  • شرکت‌های مسئولیت محدود
  • شرکت‌های تضامنی
  • و غیره.

در واقع ما دارای تعداد بیشتری شرکت‌ها برای ثبت می‌باشیم. اما این نام ها رایج‌ترین شرکت‌هایی هستند که این روزها اقدام به ثبت خود می‌نمایند و به همین جهت است. که ما در زمان معرفی نحوه ثبت کردن شرکت به شما در اولین مرحله انتخاب هدف و موضوع را پیشنهاد می‌دهیم. دومین موضوع این است که شما بایستی با انواع از شرکت‌ها آشنا باشید. در این زمان شما باید شرکت خود را با آن موضوع کاملاً مقایسه کنید و به هر یک از شرکت‌ها که موضوع شما نزدیک بود، آن را انتخاب نمایید.

مرحله بعدی انتخاب اسم برای شرکت شما می‌باشد در این زمان شما باید به اتفاق هیئت مدیره و سایر سهامداران یک نامه بسیار زیبا و با معنا را انتخاب نمایید. معمولاً شرکت‌ها باید نامی کوتاه آسان و روان اما پر معنی داشته باشند. چرا که این‌گونه نامه‌ها هستند که برای همیشه در ذهن افراد هک می‌شوند. سپس می‌توانید به اداره کل ثبت کردن شرکت ها مراجعه کنید. در این قسمت شما باید یکسری مدارک را به این سازمان تقدیم نماید.

 

مدارک لازم ثبت برند و ثبت شرکت

 

از جمله این مدارک ما می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: اساسنامه یا شراکت نامه که نشان دهد هر یک از شرکا چه سهمی دارند.

  1.  تعیین سهم هریک از شریکان و سمت آن ها
  2. نام شرکت میزان سرمایه‌ای که می‌خواهید برای شرکت مصرف کنید.
  3.  نشانی دقیق شرکت
  4.  همچنین موضوع فعالیت شرکت بسیار مهم می‌باشد.

تمامی این مدارک مورد بررسی کارشناسان این سازمان قرار گرفته و سپس در صورتی که این کارشناسان مدارک شما را تأیید کنند. می توانید در آخرین مرحله از ثبت روزنامه‌ای استفاده نماید. در واقع باید بدانید که ثبت روزنامه‌ای موجب می‌شود اگر کسی نظیر شرکت شما را داشته باشد به این سازمان اعلام کند و شکایت خود را عرضه بدارد. در غیر اینصورت شرکت شما با نامی که برای آن مشخص کرده‌اید ثبت خواهد شد. در رابطه با آخرین مرحله ثبت کردن شرکت سوالی که پیش می‌آید.

این است که اگر فردی به طور اتفاقی دارای شرکتی با نام شرکت منتخب ما بود باید چه کنیم. در این زمان کارشناسان درخواست شما را رد می‌کنند. به همین جهت باید به نقص خود بپردازید و نام مناسب دیگری را برای شرکت خود انتخاب کنید. تنها اتفاق بدی که در این زمان می افتد این است که هزینه ثبت شرکت توسط شما در این زمان دو برابر خواهد شد. چرا که دوباره هزینه برای ثبت روزنامه‌های کشور انتشار باید انجام دهید ثبت برند نیز در راستای ثبت کردن شرکت قرار دارد که در ادامه به توضیح کاملی از آن خواهیم پرداخت.

 

اهمیت ثبت برند

 

ثبت برند نیز بسیار مورد اهمیت برای شرکت‌ها می‌باشند. لذا شما می‌توانید هزینه ثبت برند خود را نیز با استفاده و استخدام کردن شرکت‌هایی نظیر شرکت ثبت رتبه کاهش دهید. مراحل ثبت برند تجاری بسیار پیچیده و گسترده می‌باشد که ما در مقاله‌های بعدی برای شما به طور کامل به شرح آن خواهیم پرداخت. تنها باید بدانید که ثبت علامت می‌تواند موجب رقابت مفید شما با سایر همکاران باشید. به همین دلیل است که شرکت به ثبت برند و لوگو دارد.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
مشاوره رایگان