اهمیت ثبت شرکت و ثبت برند ، هزینه ثبت شرکت و ثبت برند

اهمیت ثبت شرکت و ثبت برند

 

ثبت شرکت و ثبت برند دو موضوع اساسی هستند که شما در زمان تشکیل یک شرکت معتبر حتماً باید با آنها آشنا باشید و ثبت کردن شرکت یک امر اجتناب ناپذیر است که برای هر شرکتی لازم و ضروری می‌باشد. اما اکثر افراد با مراحل ثبت شرکت و همچنین هزینه ثبت شرکت آشنایی کامل ندارند. از این رو باید یک راهنمای ثبت شرکت داشته باشند تا بتواند با آن ها شرایط ثبت شرکت را توضیح دهد. معمولا رایج ‌ترین ثبت کردن شرکت ها مربوط به ثبت شرکت مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص است از این رو می باشد که ما به شما توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با نحوه ثبت شرکت به شرکت مشاوره معتبر به نام شرکت ثبت رتبه مراجعه کنید.

که با داشتن سال‌های طولانی تجربه در این زمینه می‌تواند یک راهنمایی بسیار خوب برای شما باشد. همانطور که در مقاله های قبلی نیز به آن اشاره نمودیم. هزینه ثبت کردن شرکت و همچنین هزینه ثبت برند به دو بخش تقسیم خواهند شد و اول مربوط به مراحل ثبت برند و مراحل ثبت شرکت می باشد. لذا هزینه استخدام شرکت های مشاور نیز در گروه اول هزینه ها قرار می گیرد.

 

اهمیت و هزینه ثبت شرکت و ثبت برند
اهمیت و هزینه ثبت شرکت و ثبت برند

 

هزینه ثبت شرکت و ثبت برند

 

اگر می خواهید که هزینه ثبت کردن شرکت و هزینه ثبت برند خود را بیش از اندازه کاهش دهید. بهتر است که به شرکت ثبت رتبه مراجعه کنیم. کارشناسانی که در این شرکت وجود دارند باعث می شوند شما به راحتی به ثبت برند تجاری خود بپردازید. این کارشناسان ید طولایی در زمینه ثبت علامت برای شرکت‌های مختلف دارند. لذا به شرکت‌ها توصیه می کنند که با ثبت برند و لوگوی خود نامی درخشان را داشته باشند و بتوانند با رقیبان خود به رقابت بپردازند و از آنجایی که برای ثبت کردن شرکت و همچنین ثبت کردن برند شما نیاز به زمان زیادی دارید. می توانید تمامی امور خود را به این شرکت مشاور بسپارید و دیگر هیچ استرسی بابت مشغله های کاری خود و زمانی که باید برای این دو مقوله بگذارید نداشته باشید.

چرا که کارشناسان حرف های موجود در شرکت ثبت رتبه تمامی مراحل قانونی را برای شما طی می‌کند. تنها کافی است که شما مدارک لازم برای ثبت شرکت را به آن ها تقدیم کنیم. بعد از آن این کارشناسان پیگیر کارهای شما هستند و هیچ گونه نیازی به دخالت شما وجود ندارد. در رابطه با ثبت کردن شرکت ثبت برند سوال رایجی که مطرح می‌شود. این است که ثبت شرکت و ثبت کردن برند چه اندازه می باشد. توجه داشته باشید که زمان کافی برای این دو مقوله کاملاً متفاوت می‌باشد. مختلف می‌تواند به روی این و آن تاثیرگذار باشد که از جمله موارد زیر می باشند:

  • موضوع شرکت شما
  • میزان فعالیت شرکت شما در سال های گذشته
  • سابقه کاری هیئت مدیره و اعضای هیئت مدیره
  • مدارکی که شما برای اخذ این دو مقوله ارائه می دهید.
  • حجم کاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی
  • دقیق بودن آدرس و نشانی شرکت

همه این موارد باعث می شوند که مراحل ثبت کردن برند شما یا مراحل ثبت کردن شرکت شما کوتاه یا طولانی باشد. به طور کلی اگر شما تمامی شرایط ثبت شرکت و ثبت برند را به خوبی انجام داده باشید. در  زمان کوتاه تری موفق به این امر خواهید شد. در غیر این صورت یا در صورت ناقص بودن مدارک و شرایط شما این مقوله ممکن است بسیار زمانبر باشد. چرا که شما باید در صورت عدم تایید دوباره شرایط و مراحل طی شده را بگذرانیم. به همین دلیل است که ما می‌توانیم برخی از شرکت ها مشاهده کنیم که حدود یک سال مشغول به این امر می باشند.

 

سپردن ثبت شرکت و ثبت برند با شرکت ثبت رتبه

لذا ما می‌خواهیم به شما بگویم که حتماً به ثبت برند خود بپردازید و اگر مشکلی پیش روی شما بود، حتماً تلاش کنید تا آن را رفع کنید. به همین دلیل ما به شما توصیه می‌کنیم با ثبت کردن برند خود از هر گونه سوء استفاده و تحریمی دور بمانید. در رابطه با ثبت نمودن برند یک سؤال رایج بسیار پرسیده می‌شود و آن هم این است که ما برای ثبت کردن برند شرکت خود به چه مدت زمانی نیاز داریم؟ به طور کلی ما نمی ‌توانیم بگوییم درست چه زمانی می‌ توانید موفق به ثبت کردن برند خود شوید.

چرا که برای افراد و شرکت‌های مختلف این زمان متفاوت خواهد بود. از طرف دیگر از آنجا که کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید مدارک شما را بررسی کنند. با توجه به اینکه این سازمان شلوغ یا خلوت باشد. زمان شما متغیر خواهد بود اما کمترین زمانی که برای آن صرف خواهید کرد دو ماه و بیشترین زمان ۵ واحد بود. البته این زمان برای شرکت هایی است که دچار مشکل نشوند و مدارک آن ها ناقص نباشد و مورد تأیید کارشناسان این سازمان واقع گردد. برای افرادی که دچار عدم تأیید کارشناسان شوند مدت زمان بیشتری در نظر گرفته می‌شود.

حتی ممکن است که یک سال طول بکشد. چرا که شما باید دوباره مراحل قبل را انجام دهید. در رابطه با هزینه ثبت برند نیز سؤالات بسیار زیادی وجود دارد. ما به شما باید بگویم که ثبت کردن برند دارای دو بخش هزینه می‌باشد.

  •  بخش اول هزینه‌ای که برای استخدام شرکت مشاور نظیر شرکت ثبت و رتبه ثبت می‌شود.
  •  بخش دوم هزینه است که باید به این سازمان توسط فیش تقدیم کنید.
  •  شما می‌توانید به کاهش هزینه خود با استخدام کردن شرکت ثبت رتبه بپردازید

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان