خرید شرکت رتبه دار، فروش شرکت رتبه دار، خرید رتبه پیمانکاری

 

خرید شرکت رتبه دار
خرید شرکت رتبه دار

 

خرید شرکت رتبه دار

 

یکی از معیارهایی که میزان شایستگی و صلاحیت شرکت ها را نشان می‌دهد رتبه بندی است. رتبه بندی طبق استانداردهای مشخص و زیر نظر معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری صادر می شود.

شرکت هایی  که تازه تاسیس می‌باشند یا نیازمند رتبه بالاتری هستند می‌توانند تقاضای اخذ یا ارتقا رتبه دهند یا اینکه به بازار خرید و فروش رتبه وارد شوند.

 

قیمت خرید شرکت رتبه دار

اگر می‌خواهید اخذ رتبه پیمانکاری شرکت خود را ارتقا دهید، شرکت شما باید دارای شرایط زیر باشد:

مبلغ قراردادهایی که شرکت در طی سال‌های گذشته منعقد نموده باید عددی قابل توجه بوده و در طول زمان این عدد رشد کرده باشد. هرچه شرکت شما پروژه های عظیم تری را تکمیل کند، امتیاز بیشتری خواهید گرفت.

شرکت هایی که اقدام به فروش رتبه خود می‌کنند مبلغی را بابت این کار دریافت می نمایند. قیمت خرید شرکت رتبه دار بستگی به سوابق و رتبه آن شرکت دارد.

داشتن نیروی امتیازآور که دارای سوابق درخشان و طولانی مدت باشند نقش مهمی در ارتقا رتبه شرکت های پیمانکاری دارد. هرچه امتیاز مهندسی شرکت بیشتر باشد، نیاز کمتری به امتیاز هیئت مدیره خواهید داشت.

 

خرید رتبه شرکت

در خرید گرید شرکت یکی از اقداماتی است که افراد برای اخذ و ارتقا رتبه شرکت خود انجام می دهند. اما چنیتن کاری نیازمند داشتن اطلاعات کافی است. بنابراین بهتر است قبل از هر گونه تصمیم گیری با افراد و موسساتی که در این زمینه اطلاعات کافی دارند مشورت نمایید.

 

خرید و فروش رتبه
شرایط خرید و فروش رتبه

 

خرید و فروش رتبه

 

برای شرکت های پیمانکاری درجه رتبه بندی عددی بین ۱ تا ۵ است که عدد ‍۱ بالاترین رتبه و عدد ۵ پایین‌ترین رتبه می باشد. همچنین به شرکت های مشاور رتبه ای بین عدد ۱ تا ۳ اعطا می‌گردد که عدد ۳ نمایانگر پایین‌ترین رتبه و عدد ۱ نشانگر بالاترین رتبه است.

هرچه رتبه شرکت بالاتر باشد از اعتبار بیشتری برخوردار خواهد شد. نکته مهم دیگر این است که شرکت ها و سازمان های دولت برای اجرا و مشاوره پروژه های خود حق ندارند با شرکت هایی که فاقد رتبه بندی هستند قرارداد ببندند. بنابراین رتبه بندی علاوه بر بهبود جایگاه شرکت در میان رقبا، وجه ای قانونی برای فعالیت‌ها و خدمات آن ایجاد می کند.

گاهی اوقات افرادی هستند که می‌خواهند زودتر به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنند و با ارگان ها و سازمان های دولتی قرارداد ببندند. چنین افرادی معمولاً اقدام به خرید شرکت های رتبه دار می‌نمایند.

 

خرید شرکت گرید دار

توان مالی شرکت پیمانکار یکی دیگر از فاکتورهای مهم در ارتقا رتبه پیمانکاری است. اظهارنامه های مالیاتی تسلیم شده توسط شرکت در سالیان گذشته نشان دهنده میزان سرمایه و گردش مالی شرکت است. هرچه این ارقام بیشتر باشد، شرکت پیمانکار شانس بیشتری برای ارتقا رتبه خواهد داشت.گزینه دیگر برای ارتقا رتبه پیمانکاری خرید شرکت گرید دار است.

 

فروش شرکت رتبه دار
نحوه فروش شرکت رتبه دار

 

فروش شرکت رتبه دار

 

رتبه بندی شرکت های پیمانکار در رشته‌های زیر انجام می پذیرد:

  1. تأسیسات و تجهیزات
  2. راه و ترابری
  3. صنعت و معدن
  4. ابنیه و ساختمان
  5. کاوش زمین
  6. آب
  7. مرمت آثار باستانی
  8. کشاورزی
  9. ارتباطات
  10. نفت و گاز
  11. نیرو

 

از سوی دیگر شرکت های مشاور می‌توانند در رشته‌های زیر اقدام به اخذ رتبه نمایند:

 

  1. تخصص های مشترک
  2. نفت و گاز
  3. صنعت
  4. معدن
  5. شهرسازی و معماری
  6. راه و ترابری
  7. پست و مخابرات
  8. مهندسی آب
  9. انرژی
  10. مطالعات کشاورزی

شرکت های پیمانکار و مشاور برای اینکه بتوانند رتبه مورد نظر خود را اخذ نمایند باید دارای امکانات فنی و مهندسی مناسب و سابقه کار مفید باشند. در بعضی موارد شرکت های دارای رتبه که غیرفعال هستند اقدام به فروش شرکت رتبه دار خود می‌کنند و با این کار امتیاز رتبه خود را به شرکت های فاقد رتبه یا دارای رتبه های پایین‌تر در ازای دریافت مبلغی واگذار می نمایند.

 

قیمت فروش شرکت رتبه ۵

عوامل دیگری نیز بر ارتقا رتبه شرکت تأثیر می‌گذارند این عوامل شامل:

  • ساختار مدیریتی شرکت متقاضی، امکانات پشتیبانی موجود و نیروی انسانی متخصص فعال در این شرکت می باشند.
  • شرکت هایی که دارای رتبه ۵ هستند در صورتی که فعالیت نداشته باشند می‌توانند اقدام به فروش رتبه خود کنند. قیمت فروش شرکت رتبه ۵ بستگی به توافق طرفین دارد.

 

فروش شرکت رتبه ۵

سایت ساجات، سامانه اختصاصی برای اخذ و ارتقا رتبه است. با ورود و ثبت نام در این سایت اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و مدارک خواسته شده را بارگذاری می نمایید. در این مرحله اطلاعات  و مدارک  شرکت بررسی شده و در صورت تأیید به احتمال زیاد با اخذ یا ارتقا رتبه شرکت شما موافقت می شود.

برای فروش شرکت رتبه ۵ خود حتماً با افراد یا موسساتی که در این زمینه فعالیت دارند، مشورت نمایید.

 

خرید رتبه پیمانکاری
شرایط خرید رتبه پیمانکاری

 

خرید رتبه پیمانکاری

 

شرکت های پیمانکار و مشاور برای رتبه بندی باید امکانات و شرایطی را فراهم نمایند که در روند بررسی صلاحیت شرکت مشکلی ایجاد نگردد. تعدادی از این شرایط عمومی عبارتند از:

  • ثبت شرکت متقاضی به صورت ثقانونی در اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری
  • عدم سوء پیشینه حرفه‌ای شرکت متقاضی
  • عدم استخدام اعضای هیئت مدیره و کارکنان امتیاز آور در سازمان ها و دستگاه‌های دولتی
  • اجرای دستورالعمل ها و ضوابطی که برای تعیین صلاحیت و اخذ رتبه مورد نیاز است
  • ارائه سابقه فعالیت مرتبط با رشته مورد تقاضا برای هیئت مدیره، مدیرعامل و اعضای امتیازآور

شرکت های پیمانکاری که فاقد رتبه بندی هستند می‌توانند نسبت به خرید رتبه پیمانکاری اقدام کنند.

 

خرید و فروش شرکت رتبه دار
راهنمای خرید و فروش شرکت رتبه دار

 

خرید و فروش شرکت رتبه دار

 

شرکت های پیمانکار تازه کار در مرحله اول، رتبه ۵ دریافت می‌کنند که دارای اعتباری دو ساله است. قبل از پایان دو سال اعتبار، شرکت پیمانکار باید اقدام به تمدید گواهی رتبه بندی خود نماید. در این هنگام مرجع ذیصلاح شرایط شرکت پیمانکار را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که شرکت در طی این دو سال روال ثابتی را طی کرده باشد، اقدام به تمدید گواهینامه رتبه بندی او می کند.

افرادی که فاقد شرکت رتبه دار هستند و شرکت هایی که نیاز به رتبه خود ندارند می‌توانند در مورد خرید و فروش شرکت رتبه دار تصمیم گیری نمایند.

 

خرید شرکت مشاور رتبه دار

شرکت هایی که تقاضای رتبه بندی دارند معمولاً شرکت  پیمانکاری هستند و یا شرکت مشاور. این دو نوع شرکت بر اساس امکانات، پروژه های انجام شده، مبلغ قرارداد پروژه ها، نیروی انسانی متخصص و با سابقه و … طبقه بندی شده و پس از احراز صلاحیت و طی کردن مراحل مشخصی، رتبه متناسب با شایستگی خود را دریافت می نمایند.

خرید شرکت مشاور رتبه دار برای افرادی که به دنبال راه سریع‌تر برای اخذ رتبه مشاور هستند می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

 

راهنمای فروش شرکت مهندسین مشاور رتبه دار

باید به یاد داشته باشید که امکان تنزل رتبه نیز وجود دارد. شرکتی را فرض کنید که طی سال‌های گذشته فعالیت خاصی نداشته و قراردادی منعقد نکرده است. همچنین کیفیت خدمات این شرکت کاهش یافته و در کل سیری نزولی داشته است. با توجه به این موارد و با بررسی کارشناسی، امکان تنزل رتبه این شرکت وجود دارد.

در فروش شرکت مهندسین مشاور رتبه دار به شرکت های فاقد رتبه یا دارای رتبه های پایین‌تر می‌تواند یک گزینه مناسب در اخذ و ارتقا رتبه باشد.

 

فروش رتبه پیمانکاری
شرایط فروش رتبه پیمانکاری

 

فروش رتبه پیمانکاری

 

در صورتی که در فعالیت‌ و امکانات های شرکت پیمانکار، رشد و پیشرفت مشاهده شود و شرکت سیری صعودی طی کرده باشد آنگاه صلاحیت ارتقا رتبه را دارد و می‌تواند تقاضای ارتقا رتبه دهد. پس هنگامی شرکت شایسته ارتقا رتبه پیمانکاری است که امکانات خود را ارتقا دهد، قراردادهای بزرگتری امضا نماید، افراد امتیازآور بیشتری داشته باشد، فعالیت‌هایش را توسعه دهد و …

در فروش رتبه پیمانکاری به شرکت های نیازمند رتبه از گزینه هایی است که شرکت های رتبه دار  انجام می دهند.

 

4/5 - (23 امتیاز)
مشاوره رایگان