تامین مهندس امتیاز آور، تامین مهندس رتبه دار

 

تامین مهندس
تامین مهندس

 

تامین مهندس

 

یک شرکت برای اخذ رتبه پیمانکار باید نسبت به تامین مهندس امتیاز آور که دارای حداقل ۷ سال سابقه کار بوده و در چهار سال اخیر ۳۶ ماه حق بیمه پرداخت کرده باشد اقدام نماید.

 

قیمت مدرک جهت رتبه بندی

شرکت ها برای  رتبه بندی نیاز به افرادی دارند که مدرک تحصیلی مرتبط با رشته مورد تقاضا و سابقه بیمه کافی داشته باشند. هرچه مدرک تحصیلی بالاتر و سابقه کار و پرداخت بیمه بیشتر باشد، قیمت مدرک جهت رتبه بندی بیشتر است.

 

اجاره مدرک جهت رتبه بندی

یکی از اقداماتی که شرکت های فاقد نیروی امتیاز آور انجام می دهند، اجاره مدرک جهت رتبه بندی است. افرادی که سابقه کار و بیمه کافی دارند می توانند با رعایت نکات حقوقی، مدرک تحصیلی خود را به این شرکت ها اجاره دهند.

 

تامین مهندس رتبه دار
تامین مهندس رتبه دار

 

تامین مهندس رتبه دار

 

اگر شرکتی می خواهد در دو رشته تقاضای رتبه بندی پیمانکاری دهد باید نسبت به تامین مهندس رتبه دار به تعداد دو نفر که هر کدام در یکی از رشته های مورد تقاضا دارای حداقل سه سال سابقه بیمه باشند اقدام کند.

 

قیمت مدرک جهت رتبه بندی شرکت
شرایط قیمت مدرک جهت رتبه بندی شرکت

 

قیمت مدرک جهت رتبه بندی شرکت

 

شرکت های پیمانکاری برای اینکه بتوانند نسبت به اخذ، تمدید و ارتقا رتبه خود اقدام کنند نیاز به تامین مهندس امتیاز آور دارند. برخی مهندسین با سابقه مدرک خود را برای این کار اجاره می دهند. قیمت مدرک جهت رتبه بندی شرکت متفاوت است و بستگی به سوابق فرد دارد.

 

هزینه اجاره مدرک تحصیلی جهت رتبه بندی شرکت

بهتر است برای رتبه بندی، حداقل دو سوم اعضای هیئت مدیره دارای مدرک تحصیلی مرتبط با رشته مورد تقاضا باشند. در صورتی که اعضای شرکت شما فاقد این شرط هستند می توانید نسبت به اجاره مدرک تحصیلی از افراد واجد شرایط اقدام نمایید. قیمت اجاره مدرک تحصیلی جهت رتبه بندی شرکت میزان مشخصی نیست و توافقی می باشد.

 

اجاره مدرک تحصیلی جهت رتبه بندی شرکت

در این شرایط یکی از راه های تامین نیروی امتیاز آور، اجاره مدرک تحصیلی جهت رتبه بندی شرکت است. به این صورت که از مدرک مهندسینی که دارای سابقه بیمه کافی برای رتبه بندی هستند و مشغول فعالیت در شرکت های رتبه دار دیگر می باشند برای اخذ رتبه بندی شرکت های متقاضی استفاده می شود.

 

قیمت اجاره مدرک جهت رتبه بندی

یکی از شرایط مهم برای اخذ رتبه این است که حداقل بیش از نیمی از اعضای هیئت مدیره شرکت دارای مدرک کارشناسی بوده و حداقل یکی از آن ها دارای زمینه کاری مرتبط و ۷ سال سابقه بیمه باشد. اگر شرکتی فاقد این شرط باشد می تواند از مدرک مهندسی افراد خارج شرکت استفاده نماید. قیمت اجاره مدرک جهت رتبه بندی مقدار مشخصی نیست و بستگی به سابقه فرد و توافق طرفین دارد.

 

مدرک جهت رتبه بندی
شرایط مدرک جهت رتبه بندی

 

مدرک جهت رتبه بندی

 

مدرک جهت رتبه بندی در رشته های معماری، عمران، برق، مکانیک، شهرسازی، صنایع، کشاورزی، معدن، زمین شناسی، سد سازی، آبیاری، تونل، زلزله، سازه، خط و ابنیه، متالورژی، مدیریت، کامپیوتر، حسابداری، نفت، جغرافیا و … در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد قابل قبول است.

شرکت های پیمانکاری به افرادی که مدرک جهت رتبه بندی شرکت ارائه می کنند، مبلغی را با توافق طرفین پرداخت می نماید. به مبلغ پرداخت شده مالیات مستقیم تعلق می گیرد که از مصادیق فصل چهارم و تبصره ۹۳ قانون مالیات های مستقیم است

 

فروش مدرک جهت رتبه بندی

اگر قصد فروش مدرک جهت رتبه بندی را دارید بدانید که اگر سمت مدیرعاملی به شما داده شود اولین نفر مسئول در شرکت شما هستید. در هنگامی که تخلفی از سوی شرکت روی دهد، مدیرعامل و مهندسین مرتبط با آن به شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی احضار می شوند.

 

مدرک تحصیلی جهت رتبه بندی

قراردادی که برای ارائه مدرک تحصیلی جهت رتبه بندی منعقد می شود یک نوع شرکت مدنی و یک عقد مشارکت است. از یک طرف شخص دارای مدرک تحصیلی، ارزش علمی و معنوی مدرک خود را ارائه می کند و از طرف دیگر شرکت در ازای استفاده از این مدرک، حقوق مالی مربوط به آن را پرداخت می نماید.

 

ارائه مدرک جهت رتبه بندی

مهندسانی که قرارداد ارائه مدرک جهت رتبه بندی را امضا می کنند طبق قانون مالیات های مستقیم باید اقدام به تسلیم اظهارنامه مالیات بر عملکرد و نگهداری دفتر نمایند و مالیات بر درآمد مشاغل را بپردازند. همچنین اگر اطلاعات کافی نداشته باشند می توانند مشمول بسیاری از تعهدات مالیاتی و مسئولیت ها گردند.

 

مدرک عمران جهت رتبه بندی

مدرک عمران جهت رتبه بندی یکی از مدارک تحصیلی مهم برای شرکت های ساختمانی است. برای اینکه شرکت پیمانکاری بتواند تقاضای اخذ رتبه را بدهد باید یک فرد امتیاز آور دارای مدرک عمران در هیئت مدیره خود داشته باشد.

 

مهندس امتیاز آور
مراحل مهندس امتیاز آور

 

مهندس امتیاز آور

 

جهت مهندس امتیاز آور باید دارای سابقه کار در یک شرکت دارای رتبه بندی باشد. یعنی از طرف شرکت، دارای سابقه بیمه بوده و در انجام پروژه ها نیز نقشی اساسی داشته باشد.

 

تامین مهندس امتیاز آور

شرکت هایی که می خواهند برای اخذ رتبه پیمانکاری یا مشاور اقدام کنند باید نسبت به تامین مهندس امتیاز آور اقدام نمایند. این مهندسین لازم است که در رشته مورد تقاضا، مدرک دانشگاهی داشته و سوابق کاری شان نیز در آن زمینه باشد.

 

مهندس عمران جهت رتبه بندی

همانگونه که مطلع هستید شرکت ها برای رتبه بندی نیاز به نیروی فنی و مهندسی در هیئت مدیره خود دارند. یکی از این نیروها در شرکت های ساختمانی مهندس عمران است. مهندس عمران جهت رتبه بندی باید دارای سابقه کار مرتب و بیمه باشد.

 

افراد امتیاز آور مهندسین مشاور

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باعث می شود افراد امتیاز آور مهندسین مشاور، امتیازات بیشتری برای رتبه بندی دریافت کنند. از جمله این عوامل می توان به داشتن مدرک تحصیلی در مقاطع بالاتر مانند کارشناسی ارشد و دکترا اشاره نمود.

 

مهندس جهت رتبه بندی
مهندس جهت رتبه بندی

 

مهندس جهت رتبه بندی

 

اما شرکت هایی که به تازگی تاسیس شرکت شده اند و نیاز به اخذ رتبه هستند ممکن است برای تامین مهندس جهت رتبه بندی با مشکل روبرو شوند و مهندسی با حداقل ۷ سال سابقه بیمه یا دو مهندس با حداقل ۳ سال سابقه بیمه نداشته باشند.

 

استعلام مدرک تحصیلی جهت رتبه بندی

افرادی که جزو افراد امتیاز آور شرکت در نظر گرفته شده اند لازم است تا استعلام مدرک تحصیلی جهت رتبه بندی از آن ها انجام شود تا مدرک ارائه شده از طرف ایشان مورد تایید قرار گیرد.

 

تامین مهندس جهت رتبه بندی

مهندسینی که می خواهند مدرک خود را برای همکاری با شرکت هایی که به دنبال تامین مهندس جهت رتبه بندی هستند اجاره دهند باید از روند این فرآیند آگاهی کافی داشته باشند و با افراد و موسساتی که در این زمینه تجربه دارند مشورت کنند تا برایشان مشکلی ایجاد نشود.

 

مشکلات فروش مدرک جهت رتبه بندی

اگر میخواهید کمتر درگیر مشکلات فروش مدرک جهت رتبه بندی شوید، حتما مسئولیتی که در هیئت مدیره می پذیرید در پایین ترین سطح ممکن باشد. به خاطر داشته باشید که قبول مسئولیت مدیرعاملی می تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند حتی اگر به صورت کتبی از خود سلب مسئولیت کرده باشید.

 

 

3.9/5 - (28 امتیاز)
مشاوره رایگان