اهمیت مدرک تحصیلی در اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت ، اولین گام برای اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت

سوالات پیرامون اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت

 

در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت ها توضیح دهیم. گذشته در رابطه با سوالات رایج ینه ثبت شرکت و برند توضیح داده شد. این بار می خواهیم سوالات رایج در رابطه با رتبه بندی شرکت ها و نحوه رتبه بندی شرکت ها را بیان نماییم.

  • اولین سوال در رابطه با هزینه رتبه بندی می باشد بیشتر افراد می خواهند بدانند که هزینه رتبه‌بندی چقدر است؟ ما به شما می‌گوییم هزینه رتبه‌بندی تنها پرداخت فیش بانکی مورد نظر برای سازمان برنامه ریزی و مدیریت نیست. شما باید هزینه های زیادی را صرف رتبه‌بندی شرکت خود نمایید. اگر بخواهیم با شما بدون رودربایستی صحبت کنیم. باید بگوییم که اخذ رتبه کار بسیار دشواری است که از پس هر کسی بر نمی آید. هزینه اخذ رتبه ۵ که در واقع پایین ترین رتبه می باشد.
  • باز هم بسیار گران خواهد بود که دیگر مشکلات خاص خود را دارد و باید تلاش‌های بسزایی در راستای اخذ آن داشته باشید. با این حال شما یک شرکت بسیار حرفه‌ای به نام ثبت رتبه را معرفی می کنیم. این شرکت به شما در زمینه اخذ رتبه بسزایی می کند. لذا می توانید هزینه رتبه‌بندی شرکت خود را با استفاده از این شرکت کاهش دهید. در واقع تنها هدف اصلی با نحوه رتبه بندی شرکت ها نیستند. شما باید فعالیت های زیادی در این رابطه با اخذ گرید انجام دهید.

 

اهمیت مدرک تحصیلی در اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت
اهمیت مدرک تحصیلی در اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت

 

اولین گام برای اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت

 

به شما در این مقاله می خواهیم مواردی را بگوییم که بتوانید با استفاده از این موارد زودتر به اخذ گرید دست پیدا کنید. اولین گام انتخاب موضوع می باشد زمانی که می خواهید ثبت شرکت خود را انجام دهید. باید موضوع مناسبی را انتخاب کنید این موضوع هرچقدر متناسب تر با رشته تحصیلی رئیس یا مدیر عامل و هیئت مدیره باشد. بهتر می تواند در رتبه های برتر قرار بگیرد. همه رشته های تحصیلی در بخش های مختلفی کارآمد هستند. به طور کلی ما در مقاله قبل هفت گروه از رشته های تحصیلی را برای شما نام بردیم.

شما در هر گروهی که قرار داشته باشید. باید موضوع شرکت خود را در رابطه با رشته تحصیلی خود و همچنین رشته تحصیلی تک تک اعضای هیئت مدیره انتخاب نمایید. جالب است بدانید تنها هیئت مدیره و اعضای آن نیستند که باید رشته ‌های مرتبط ای داشته باشند. شما در زمان استخدام افراد برای شرکت خود نیز باید افرادی را در نظر بگیرید که کاملاً حرفه‌ای باشند و تسلط کاملی به روی موضوع شرکت شما داشته باشند.

 

اهمیت مدرک تحصیلی در اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت

 

توجه داشته باشید که مدرک تحصیلی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره است که تنها مورد بررسی توسط سازمان برنامه ریزی و مدیریت قرار می گیرد. اما وقتی می گوییم که شما باید کارکنان دیگر را نیز با رشته های مرتبط انتخاب کنید. برای این است که فعالیت و عملکرد شرکت شما مناسب باشد. چراکه فعالیت شما به طور دقیق تحت نظر این سازمان قرار گرفته و رتبه بندی شرکت شما توسط آن صورت خواهد پذیرفت. شما در زمان رتبه بندی شرکت خود یک سری مدارک لازم برای رتبه بندی شرکت نیاز دارید. در این مدارک باید مدارک تحصیلی و شناسایی  کارکنان و کارمندان خود را به این سازمان تحویل دهید. مسلماً وقتی آن ها مدارک کارکنان شما را بررسی می‌کنند.

به این امر واقف می‌شوند که شما با تخصص کامل دارید. شرکت خود را پیش می‌برید و همین جهت یک امتیاز و پوئن مثبت برای شما به حساب می آید. تمام این امور برای این است که شما بتوانید موفق به اخذ گرید شوید. چرا که این امر می ‌تواند برای شما بسیار مفید و پر سود باشد. از همه مهمتر شما با استفاده از رتبه گریه خود می توانید با سازمان‌های دولتی وارد معامله شوید و نام شما حتی اگر در سال‌ های اول تاسیس شرکت نیز باشد. بسیار درخشان شده و روی زبان‌ها می‌افتد.

 

مشکلات اخذ رتبه سد راه:

یکی از مشکلاتی که شرکت های تازه تاسیس در رابطه با رتبه بندی شرکت خود با آن مواجه می شوند، میزان سابقه کاری آن ها است. توجه داشته باشید در ملاک هایی که دارای امتیاز برای شما می باشند. یکی از نکات امتیاز آور سابقه کاری شرکت است زمانی که یک شرکت سال های طولانی در راستای یک موضوع فعالیت دارد. مسلماً به کار خود واقف بوده و مهارت زیادی را کسب نموده است. به همین جهت است که سابقه کاری شرکت ها را مورد امتیاز قرار می دهند.

اما مژده ما به شرکت های تازه وارد این است که هرگز از این موضوع ناراحت نباشید. چراکه میزان سال تجربه و سابقه شرکت ها حداکثر ۱۰۰ امتیاز دارد و این امتیاز بسیار کم می باشد. پس شما می توانید خود را در زمینه های دیگر قوی سازی و امتیازات بیشتری از بخش‌های دیگر به دست آورید. مسلماً ممکن است که شما رتبه اول را به دست نیاورید اما حداقل در رتبه بندی شرکت ها با این رتبه های برتر خواهید بود. شما باید اخذ رتبه را به صورت گام به گام و پله پله طی کنید. چرا که نمی توانید یک شبه شرکت خود را موفق به اخذ گرید گردانید. البته شرکت های مشاور چون شرکت ثبت رتبه می تواند زمانی که شما برای اخذ گرید نیاز دارید را کاهش دهد. همچنین باعث کاهش هزینه اخذ رتبه ۵ شود.

 

 

3.7/5 - (3 امتیاز)
مشاوره رایگان